anda kelik saye kelik anda~

Monday, November 16, 2009

dye kesayanganku~~

olla.cube teke sape aku sayang.wee.suke tengok dye.comel sgt.dahla slalu wat muke belagak.rase nak ciyum je.kalu aku sedeyh dye pown konon2 la nak wat muke sedih (ececeyh padahal feeling sorang2 je kan )..makan pown nak suap2 je kan.gedix la u syg.haha~~dahla nakal.suke golek2 hilangkan diri ngeh3.tawula dye kecik.tu yang suke men nyorok2 dengan aku.tuh favourite past time kitowg la.xpela syg.janji aku bahagie hidup dengan ko kan.lantak la orang len nak cakap ape pown.aku syg dye.siap mandikan dye lagi.tegedik2 diye elak kalu nak kene mandi.xpe dye memang gedik.  haha~~~ok maap2 nie hanye merapu

sebenarnye die la seekor ( bukan2 ade 3 ekor ) HAMSTER peliharaanku ngeh3..oowh btw aku ade 3 ekor hamster.seekor name dye bamby,2 ekor lagi aku kongsi.name dowg skunk dengan mimi




                             ni skunk.dye paling manje.kadang-kadang tuh ade jugak dye gigit2  manje u haha

actually seronok bele mereke2 nie.rase happy je tgk dye makan.dye golek2 atas wheel.rase nak lempang slow-slow.kalu ade sape2 yang berminat jomla share2 minat dengan hamster nie.cost nak jage hamster xtinggi.cume ape yang perlu ade ,,kerajinan jela.rumah dye kene basuh dalam paling2 cikai pon seminggu sekali..takdela busuk sangat.tapi ade la bau sikit2.

aku nak suggest jela kalu ade sape2 yang berminat nak beli hamster.korang pegi la dekat jalan pasar,pudu.memang murah la harge yang dorg tawarkan.aku baru je pegi minggu lepas.and tengok mmg berbaloi la.rumah hamster 3 tingkat boleyh dibeli pada harge 100 je.and mostly seekor hamster winter white yang kale dye putih la hitam la krim la,,cume 10 rggt je.kalu ko tanye aku.tuh memang paling murah aku jumpe setakat nie and kaler yang paling lawa la.

0 comments: