anda kelik saye kelik anda~

Monday, June 28, 2010

facebook.

sekarang baru aku sedar.kenape org cakap facebook tu tak bagus.
tak bagus utk kesihatan.tak bagus utk kanak2.tak bagus utk emosi.
bile bukak je facebook aku rase emosi nie terganggu la.
mendidik ak membuahkan perasaan bangge yg membuak2.
padahal tu semua sebenarnye penipuan.
aku taw tu penipuan.
aku benci facebook.wahai facebook kau taw x.
mak aku cakap kalau menipu tu dose taw.tak berkat.
tapi kadang2 mak ckp utk tipu sunat takpe.utk selamatkna diri.macam kecik2 ko sllu tipu cikgu.cakap pegi toilet saket perot.padahal ko nak skip kelas sejarah kan.ko lepak koop kan.hahaha.takpe tu tipu bertige2 kire xdose sgt.
heh tipu je..ko jgn nak ajar tipu2 sunat pulak eh


saye mmg xreti crop

ko tgk nie.aku buat kuiz world cup kat facebook.
padahal budak ne mmg sepatah haram pown xtaw pasal world cup dulu2.
ade ke dye tanye pasal wc mase 1998.
alahai bang.waktu tu baru darjah 2.mane tgk bola.waktu tu main kenyit2 mate je ngn jiran sebelah.tak tgk tb ne hahaha.
see result saye.anda adalah peminat setia world cup.( sile translate kpd englsh).
haa cube la kat fb tu.tengok sape hebat.
eh nada sye bukan belagak.haha.
babai~


0 comments: