anda kelik saye kelik anda~

Friday, May 20, 2011

praktikal season

hari ni dah sabtu. maknenye bermula la cuti dari praktikal
alhamdulillah aku dapat praktikal yang cuti sabtu ahad, al maklumla. kan gov punye
agak kesian utk member2 yg terpakse kije 7 hari seminggu.
aku paham perasaan membuak buak kalu takde cuti tu.
yela aku yang kije 5 hari ni pon dah naik bosan .ni kan takde cuti kan.

basically first week aku kat tempat praktikal adalah so so jela
not that bad, not that awesome la kan.
aish ai praktikal kat mane tak payah tulis la kan.kang kantoi pulak kalu ade ayat2 mengutuk hiks2
first day practical,sgt "ohsem". aku kene bace 3 file yang berisi ayat yg ya ampun panjang.dahla ayat2 elektrik kan.mane nak paham.yes 8 jam menghadap file2 tu buat aku pikir, lepas grad nak jadik suri rumah je *owh seriously*
balik rumah terus membongkang..penat ke main.bukan penat ape.penat duduk atas krusi 8 jam.

second day adelah off day.yela wesak day.so hip hip hooray!.heaven gile rase takyah gi kije hehe
the next day everything run smoothly. i was given the task to do some sample testing.
keje aku hari hari bergelumang dengan cable.yaa which suits well dgn kos aku la kan
ye bukan bergelumang dengan maksiat miahaha.
and semalan hari jumaat, i was told by the staff yg hari jumaat adelah hari bergumbire.tak payah nak wat sampe test.
yaa right bergembire la utk dorg, cos dorg ade pc.bleh on9.
aku ni terkontang kanting sorang sorang taktaw nak watpe.
lepastu dah petang taktau nak watpe, aku menyemak2 kat meje dorg beborak2 sampai balik.

hoyeahh! make sekarang adalah cuti!
but sedih sbb family aku pergi langkawi
omg langkawi doooo!
rindu gile nak lalu sekolah kesygn tu.
i am alone here! sobss.sebab praktikal punye pasal aku tak boleh follow.
hopefully dorg bawak balik loadsss of choclate.

after dis going to watch nur kasih
hoyeah.after all aku xpenah follow pon cerite dye.
tapi i layan saye miahaha..


1 comments:

ka said...

yang.. huhu nga praktikal gak eh.. kte igtkan awk dah praktikal..

take care and hav fun k ;)