anda kelik saye kelik anda~

Thursday, December 17, 2009

bile kene bukak sem lagi awal dari orang lain.dang!!!

fuh2.tengok cian blog.da berabuk2 da.xpe ye jangan risaw ye syg.saye bersihkan awak.

ye bile sem di utm yang berminggu lebeh awal start dari ipta lain.rase sgt annoying.rase macam eh apehal xaci.rase macam uitm sangat gedik cuti lame.rase macam menyampah ngan u lain.rase nak marah utm.bukak sem awal,tapi kelas 3 hari je.huehue..rase macam kawan2 jugak gedik.tyme aku da balik baru nak berjalan2.huehueh

owh ye.xpela kan,saye pelajar gigih.berazam nak belajar betol2 setelah sem lpas sgt sux haha.okay jgn azam je lebeyh.stat sem dgn bende yg sronok.pergh mau tak tergolek2 atas lantai sejuk bile tawu jadual kelas itu menyeronokkan haha..okay utk jumaat mmg free.aaaa rase macam first year balik.

so far so good la minggu neh.huhu xde ape yg terjadik lagik.oowh tapi da jumpe kawan2 yg dah dtggalkan sebulan.sonok jugak huhu.klasmet2 ku.

okayhla.selamat menyambut awal muharam...
huhu nnti aku upload gambar2 kalu rajin.
sem dimulakan dengan beberape aktviti merayap
haishh azfa nie..kate nak jadik gigih sem neh hahaha

1 comments:

Sora said...

hahah adoiii. tergolek2 abg baca.. nasib baik lantai umah cejuk gak. ekekeke. ingattt fokus for ur future. :)