anda kelik saye kelik anda~

Sunday, May 9, 2010

life ni macam roda






Dear blog , taktaw nak cerite ngn sape
jadik aku cite ngn ko je
takpe aku taw ko tak boleh respon
jadik kuali utk tadah aku cite pon takpe.dah terbaek.

Blog , aku rase aku dah banyak jumpe orang cuti ni
macam2 perangai aku jumpe
tapi dorg sume tunjukkan aku satu bende yg aku tak nmpk selame ne
tah.aku rase betol.dont judge a book by its cover.

ade yang bile datang muke cam penjenayah
hati aku mule2 takot.rase nak tutup je pintu rumah
tapi ya ALLAH hati dy lagi murni dari kite yg konon2 nampak baik
tp rupenye hati lg busuk dr nangke.eh nangke busuk ke.

blog , ade sorang nie.betol2 wat aku touching.eish emosi di hari ibu.
mule2 aku ingt dye nie cam psiko2.

tapi rupenye aku salah...
dye sayang ape yg dye ade.dye tak salahkan orang lain atas kejadian yg jadik.dye anggap tu bukan rezeki dye.
yang penting dye usahe utk bende yg dye nak.dy taw kejayaan bukan datang kat dye.tp dye yg kene kejar kejayaan tu.

moga dye jadik contoh yg baik buat diri aku

timekasih blog dgr crite aku yg pendek ni.tp aku rase tu da cukup wat aku rase lege~







1 comments:

MangkOk cHenTa ♂ said...

azpa......windu kamOo~