anda kelik saye kelik anda~

Monday, August 2, 2010

Bugis kah kite.

malam semua.eh mengade.macam da malam sgt.
hiks..uish arini perot sgt kenyang,rase macam terbuntang.eh kenyang.eh alhamdulillah.tak baik mengeluh camnie hiks3.

tadi baru lepas balik teman si sahabat ( sasak ) beli kure kure kat giant umall.wee.ade 2 ekor kure kure yg comel.syaza yg excited dah bagi name sebelom beli okayh.so selamat datang kepada encik kura dan miss kuri.nanti pagi pagi bersedie la ye menadah telinge bile pintu bilik kene ketuk dengan kuatnye.yela dah sume liat nak bangun pagi.yana ketuk bagai mahu roboh pintu haha. kaw jangan nak wat wat tekejut sudah wahai kure kure.nnt i sekeh u baru taw ~

eh lepas beli beli.aku ingt macam mawu diet la.MACAM ye saye ulang macam.dari pagi asek mengunyah.tapi takjadik bile ttbe rase macam maw pegi karnival bugis yg ade kat UTM skrg neh.ha utk sape sape yg blm pegi tu.pegi la.kat padang kawad utm neh.bagik la support sket.paling2 pown ko dapat hiburan bile dgr penyanyi penyanyi tak cukop pitching memekik melolong atas pentas karoke.alahai bang .malu i dengar haha.seksi sgt suare.

pastuuu..aku dapat makan BERASAK.haa lebeh krg la.ak xtaw eje macam ne.nie la pes tyme makan.wowo macam ketupat okayh.kate mmbr2 ne makanan org bugis.ye x.so saje la try test.


ha ape macam.ade macam tempe tak


dye sllu makan ngn rendang.


i wonder dye buat berasak nie dari ape ye?


3 comments:

Aku said...

aku pernah try burasak.
boleh tahan la rasa dia.beli kat pasar malam.lalala~

acepa weet said...

hehehe oow name dye burasak ke.hehehe
haa nnti boleh la try masak lak hehe

rozana@jana said...

laaahh.. kak, saya pandai wat burasak tu. senang je. saya owang bugis :))