anda kelik saye kelik anda~

Tuesday, August 3, 2010

kuih raye mmg ummphh

heip heip.
puase dah nak dekat.puase baru.tapi iklan kuih raye dah belambak lambak dalam internet
kat blok utm nie takpayah cakap.iklan kek lapis la.kuih muih la.aiyaya sgt sedap okayh.


                                                                          meleleh tengok


tengok amacam .macam  tergode tak.

 cokelet cipp.memang antare yg paling bes ngup ngap kat rumah org.hehe.kecian tuan rumah kene refill byk kali.

kuih nestum.pown bes.makan rangup2.

pape hal pown yg ne totap menjadi pojaan hatikuu





hiks.harap maklum ye.aku reti makan je.nak wat tak bape nak reti.(cehceh padahal mmg tak gheti kan.cakap jela) .  awal awal puase bersemangat beli butter, telur tepung, esen..lepastu dah hujung hujung puase carikla aku kat jalan TAR ke PKNS ke.sure aku tengah borong kuih kat situh.hiks3.

2 comments:

Tomato Gurl's Life said...

eh2 sm la ngan cik tom...
kuih batang burok is da best ^_^

SuFian HaKim said...

Fuhh ! Aku nasihatkan baek jangan letak gambar-gambar makanan yang enak2 ketika bulan pose nnt .. Ermm, kalau la skang ni tgh pose mesti teringin nak print gambar2 diatas n makan :p hahaha

My Latest Blog : http://sufian7z.blogspot.com/