anda kelik saye kelik anda~

Sunday, August 1, 2010

mohd khairuddin.emak anda syg anda

hah.sape name mohd khairuddin baik angkat tangan cepat.
eyt haa awak awak.haa yg tu.jangan nak malu malu.sorok muke pulak.
hamboi hamboi awak tak dengar ke mak awak dok panggil panggil awak dalam u tube nie.


Dear Mohd Khairuddin
spend your money wiseeeely

haha.sape tak penah tengok video mak khairuddin nie sile angkat tangan.Yaa.sumpah sangat kelaka.bile tengok saye rase nak tergolek golek dah.tengokla betape mak awak sayang kat awak sampai dye dok wat video taw.ha jangan main main.sebab tu la para para ibu harus dijauhkan from anasir2 perosak nie haha..

eih taktaw la nak rase malu ke bangge ke.tapi kalu mama aku wat.eish I still LOVE u la mama.err mintak2 mama tak bace.kang dye wat betol2 naye haku ~

eh yg aku terkejutnye bukan ape.ni ha tadi bukak blog.rupenye nuff pown dah keluarkan iklan Mohd Khairuddin nie.dengan muke aunty comel as watak utame.haa kalu tak caye cube cube la tengok iklan nuff nie ha..ha kalu lagi baik hati kelik la ye.saye kelik awak jugak hihihi~


Mohd Khairuddin,
can i have u punye anime figura yg kecik kecik u kumpul duit nak beli.tp rupenye u salah kire.4 keping 20 sen coin.u kire as 1 ringgit.than u nanges seharian sebab rupenye duit u short.haha~..so cute







5 comments:

hentakbelipat said...

bile tgk video tu seban tkejut tmbah takot kot..hahah cam pelik je kan

Adha De Great Ordinary Person said...

tapi kan video tu real ke wat2 je..mmgg pelik la..

acepa weet said...

ehehe betol3.tahla tak tawla sebenarnye betol ke tak vid tuh..tp kelaka sgt hehe

Tomato Gurl's Life said...

cik tom xpenah tgk lg..huhu..

acepa weet said...

hehe ala yeke cik tom..cube bukak kat utube.kelaka sgt