anda kelik saye kelik anda~

Saturday, July 31, 2010

Favourite Blog

Salam pagi ahad sume~.macam mane weekend korg.hihi mesti ade yg sibuk jalan2 kan.
heh cite pasal jalan-jalan.teringin pulak nak pegi swimming2 kat mane2.hehe eh aku tak reti pown swimmg.cume kalu takat berendam tu bes jugak kan..kalu sape sape nak pegi roger la yek hikshiks.

eh dah lari topik.
sebenarnye blog nie dah lame dah aku wat.err lame ke.dalam taun lepas jugak kot.ke 2 taun lepas.eh eh dah tak ingat.tapi kirenye dulu macam chipsmore.jap ade jap takde.ehh tapi sekarang memang dah ade.memandangkan internet kat blok aku pown laju.make tangan pown maken laju la on9 hihi.

sebab utame aku wat belog pown sebab seronok tengok blog orang lain.dulu kirenye aku nie silent reader je la.ye masuk belog hari hari tapi tak penah leave any comment or jejak pown.ha meh nak bitaw punce punce awal aku terjebak ngn belog nie.ade 3 belog yg jadik love at the first sight aku hihi.


orang yg first wat aku kenal ape tu belog.
klik sini nak usya   


khai nie memang aku kagum. full time blogger yg berjaye.ye ramai kritik dye.tapi tah.ape salah dye ye tak..ape yg dye blogkan sume ade isi.aku follow dari dulu sampai sekarang.maap khai dulu aku silent reader je.hihi.bende yg aku ingt dari belog nie,dye sllu cakap kalu nak berjaye tu bukan mudah.takde org berjaye dalah mase sehari due..usahe usahe n usahe smpai berjaye ~.kalu rase korg nak tips tips pasal blogging.jemputlah pegi rumah khai.eh bukan rumah tempat tinggal eh hee~


haa yg nie pown sure sume penah terjejak kat belog dye.aku kenal dari seorg senior.pas bace aish memang tersangkut.kalau khai belog pasal info.kak nurul nie blog pasal personal lyfe dye.mmg interesting.her love story,her newborn baby , nur medina.ade orang cakap kalu kte belog pasal personal life orang lain malas nak bace kan.tapi tu salah.jenguk dulu blog nie .mesti rase nak singgah lagik.



yg nie pown sure sume kenal.model yg memang.fuhh cukup sume.hot ,pandai, mmg hebat la dye nie.yeah another personal blog yg mmg heppy je bace..mude setaun dari aku rasenye.i adore u hamis jalikha~



nie sume 3 blog pertame yg wat i jatuh chenta.hehe sebenarnye banyak lagi yg best.so ape favourite blog korg?

2 comments:

NuSaNa NoSa 91 said...

yup2.. keen pon jd silent reader blog kak nurul..^_^
best~ santai je baca.. tertarik nan kisah2 hidup dia..
yg sweet sekali post sal love story dia tuh.. ha3~

hm pictures.. said...

hamis tuh sejenis bau.. nama dier hanis la.. :P
maen2 erk.. aku report kang.. kehkehh.. :D