anda kelik saye kelik anda~

Saturday, July 17, 2010

care jawab phone ye.

penah rase borink tak angkat tepon hari2.
cakap bende yg same je.eh tapi kalu ko kategori yg suke sgt cakap tepon 24 jam pastu takde sense of humour.sile jgn bace entri ni.sbb ini punya entli ha entli main2 di mlm ari bile aku takde keje pegi melepak kat cict maen intenet padahal kat bilik da ade brukband.fuhh penat.satu nafas je.aku jumpe pasal nie kat mane tah.tp mmg da tergolek2 gelak.meh3


1. Soalan: haloo, may i speak to bedah please?
Jawapan: maap.sini bukan balai polis.

2. Soalan: haloo, siapa disana?
Jawapan: ntah. saya kat sini,mane le saya tau sape kat sane..

3. Soalan: haloo, boleh saya bercakap ngan bapak awak?
Jawapan: nak cakap cakap je ler. buat ape tanye saya.

4. Soalan: haloo, boleh sambungkan ke nombor 323?
Jawapan: maap cik,nombor tak boleh disambung,hanye boleh dicampur.

5. Soalan: haloo, mak ade rumah?
Jawapan: mak takde rumah.bapak ade pasal rumah ni bapak yang beli.

6. Soalan: haloo timah, buat ape tu?
Jawapan: kan ke saya tengah bercakap ngan awak kat tepon ni..
nie mcm sllu je kan

7. Soalan: boleh saya bercakap ngan siti?
Jawapan: maap.nombor yang anda dail tidak mahu memberikan
perkhidmatannye... time kacih.

8. Soalan: haloo, tolong panggilkan samad. saya nak bercakap dengannye.
Jawapan: sila panggil sendiri.saya sibuk.maap

9. Soalan: halloo......
Jawapan: haloo. pusat sakit mental disini. anda ingin mendaftar?

10. Soalan: haloo, saya nak tumpang bertanya...
Jawapan: maap. ini bukan kaunter pertanyaan.

11. Soalan: haloo, betul ke ini nombor 3234412?
Jawapan: sila dail sekali lagi. kalau saya masih menjawab betul le
tu.

12. Soalan: assalammualaikum...
Jawapan: waalaikummussalam..(tupp!..terus letak tepon.salam kite
wajib jawab)


sape try betol-betol nie mmg insyALLAH la.tak lame pastu mmg dapat pelempang laju-laju.uish bes jgk hiks2..

5 comments:

SyaFiQa RahiM said...

sumpah annoying kalau jawab camtu hahahaha.

midOri's said...

sy plg suka no 2~!! waka waka eh eh..^^

nuriz said...

kuang kuang kunang

Arisa Mihashi said...

dah penah bace,tapi still kelakar.ngeh3.

Cik Bucken said...

ini mmg sgt kelaka okehh!! hahaha
sengal2 je jwpn nye haaa