anda kelik saye kelik anda~

Sunday, July 11, 2010

seorang saye.

hey hey u u.
fuh sekarang dengan secare rasminya mengumumkan azfar kini sudah berada di utm sanjungan bangse.ehiks.
yeah.taun nie dapat bilik single.uu first tyme dapat.taktaw la.stelah eksperimen sehari kat sini macam bes la.
since bilik aku macam keliling tu sunyi2.macam bes jugakla.
bile hujan rase macam kat overc.okey perasan.ko boleh berangan je.

tapi ape yg xbesnye.eishh dala balik hari sabtu.lepastu stor tak bleh2 bukak lagi.
heh kesian la kat saye wahai pakcik.
saye tak de barang keperluan pakcik
dala ic saye hilang 2 bulan.bagi la saye carik kat dalam stor tu.kot2 ade.hiks3.
tengok nnt hari isnin saye pegi kelas pakai baju comot2 je.pakcik tak kesian ke.ehh tak saye tawu sy memang comot.tp nie comot macam keen ulang baju yg same 3 hari.eish3 sob3.

yg ikhlas.
saye yg bengang

owh semalam jugak sempat pegi "open gym" dgn syaza.howoeee.bersenam la sgt kan.
ehh tasik utm cantek taw.ko ade ke?hahah.tak tak bukan berlagak.saje nak heppykan hati.padahal sedih kene balik johor dah hehe~~


 hindustan

tapi takpe.mane boleh marah lame2.sebab malam nie final world cup!.owhh encik belande.aku penyokong setia kau.tak kisah tak menang.aku benci kau paul.apesal ko asik predict spain je menang.tawla spain bagi ko makanan yg sedap2.ko tak sedar ke dorg rasuah ko je tuh! syirik taw percaye kat kaw hahah..owhh nie mmg betol ayat jeles

nah sile ngorat sasa


1 comments:

cemomoi said...

memang muka teruja tul tuuuu