anda kelik saye kelik anda~

Friday, July 2, 2010

Berani Mati



tada at last.sume cuppycake dah dapat disiapkan.
penat mmg penat.tp sonoknyeeee.
dahla nie first tyme buat icing dye.dahtu nak wat utk kenduri kawin lak tu.tak menggelabah pulak kan.kalu tak jadik cane.aiyaya.
2 kotak kapkek and berkotak2 mini kek dah siap harini.mini kek tu mmg sllu wat tyme raye.cume kapkek nie jela.tak penah try lagik.
amek 2 hari nak wat sbb mini kek tu susah.oven kat rumah ne cenonet je.bukan yg besa2 bapak tu haha.
harini si bape pulak turun padang utk wat ising hehe.eh sbnrnye ayah saye wat lagik cantik dri aku nye hehe.



amacam.hehe.takdela macam kedai pnye.aku noob lagik nak wat kek3 nie.tp i'm having fun doing it.hope all the kids espcially loves diz cake.
thanx to mak mimi jugak.siap kol lagi.cakap cane nak wat icing.katenye.

gune putih  telur + gula kastor + esen vanila + any perase yg u nak then masuk dlm mixer.kacaw.

 try la resipi .mak mimi memang sedap taw kalu masak.dye siap ckp kalu icing aku tak jadik nnt dy hantarkan icing yg dye wat.time kasih cik!

next tym aku nak try gne respi nie lak! nyum33

first icing yg wat tak jadik.rupenye butter yg aku gune dah lame dalam peti ais tu.hehe so nnt icing dye rase tak sedap.sile gune butter yg baru beli ye heh <3

4 comments:

MeIsMe said...

hehe wahhh. nak gak. huhu.. nak gambo love2 k... hikhikhik..

Joko & Jiri said...

ehik3.cish..leb leb mane reti

Coyotito Aimd said...

wahh , comel :) aku teringin nak wat cuppycakes gak tp kat umah tade oven . haha .


klik Jom aku belanja minum malam ni ! kuat kuat okayy :)

Joko & Jiri said...

silee mari wat cupcake eheheh