anda kelik saye kelik anda~

Friday, December 31, 2010

harini tahun baru.



 owh ye harini dah 2011.Happy birthday to my ex skulmate.fatema anuar.oh ape rase bile harijadik kau awal taun.okayh.so kalu bace kat belog lain dorg pung pang pegi sambut new year.aku tak pulak..kau tau ape aku wat.semalam cume lepak lepak tepi kolam ikan sambil dgr ceramah agame dari surau sebelah rumah.hwahwahwa.alhamdulliah~ even secare tak kebetulan tapi dapat gak berkat tahun baru hee.

kau tau ape yg bes pasal ceramah tu.enchik ustaz tu cakap.nnt bile bulan september kompem kes buang baby meningkat ningkat.mane idoknye dah malam new year kau pegi tempah bilik wat projek haha.comel ustaz neh.tapi betol pe dye cakap heh.

uih kalau taun2 sebelumnye aku tak penah wat wishlist pe kate taun nie aku try wat lak.mane tawu ade semangat2 baru.

orait bebeh.azam saye taun 2011 mawu kurus .oyeah kurus dalam erti kate sihat okeh.takmau da lemak lemak tepi peha neh haha.takmau da bile jalan rase berat badan.eeh padahal mmg berat pon takpayah nak rase rase dah.tengok pown tawu aha.

orait . jumpe lagi bile aku da kurus.tada

0 comments: