anda kelik saye kelik anda~

Friday, December 3, 2010

rangkap satu

rangkap satu:
before balik shah alam sempat meronggeng dgn si gile ini
jalan jalan makan angin
angin dah terbawak kami kat tanjung balau.ke hape tah.tapi ade name balau.

berkat usahe dan kesabaran.
kami tak sesat pown.sebab kami ade gps ngahaha.tengok ade taw fungsi gps haip haip.cepat install.
bile nampak laut teruje.hoyeah hoyeah..sonok woh.


cube carik batu.carik.carik

tanjung balau ni dye lagi bes dari desaru kot.tah sebab desaru mcm bosan je.
kat balau ade batu besor.tapi aku pon tak paham kenape banyak2 bende batu yg kene aku kagum.takpe takpe.untuk yang konon2 nak hamek feel titanic boley dtg sini.pakai baju macam kembang kembang sket baru kau boleh feel angin melambai lambai.ewah.

aksi terkangkang

kami berlibur libur sambey mengenyangkan perot yang kosong.
memang enak.walaopon cume lauk sarapan pagi meranti je.rase hepi sebab boleh makan jauh jauh dari utm.haha.
sungguh kesian.

tunduk haip haip

seterusnye aktibiti berfoye foye kat tepian pantai.
pegi la hamek gambar sane sini.
janji hati ko puas hiks.ye tak?

lepas puas berlibur kitorg pown balikla menuju ke jalan yg benar
ahaaha.hoyeah seronok.seronok.

nie adalah cubaan utk menyambut beday aku awal 5 hari.
begitu advance ye.
time kasih~

taun depan 6 hari lebey awal plak hiks2





1 comments:

Muhammad Tarmizi bin Kamaruddin said...

tahun depan punya depan, 7Hari lebih awal pulak... kuikuikui...