anda kelik saye kelik anda~

Friday, November 19, 2010

cinte si kicik

hye.
sepupu aku yang 10taun tu dah pandai kapel kapel
hamboi.rase nak pelempang je.advanced btol la budak skrg.
dah tu kalau kapel bukan sorang, sampai 5 6 orang la.kjap2 afif, fahmi , afiq.hamboiiii guru besar tak nak ke dik?
lepastu yg lg pelik.yg 18sx pon dorg tau.siap cerite cmni la:
si kicik : "kak ya, nak tau x..kat sekolah org kan ade orang 'main' atas motor.dye kantoi ngn cikgu"
aku      : wadefakkk.zzz

yang lagi comel.hari tu last day skolah.yela kan budak2 dah start skool holiday.yg si kicik nie tunjuk kat aku surat cinte yg dye dapat.ewah siap ade lirik lagu u~rindu la cinte la.lpastu ayat nak sadis sadis macamla korg tak jumpe 10 taun lagi.padahal cuti sekolah 2 bulan je kot.haha comel sgguh rase nak pelempang lajulaju je.

cish pelik btol.dulu ak darjah 5 tudung pon herot berot, rambut dah selebet selebet je
takde nak kapel kapel
yela yg laki pown tak sunat lagik
tamaw aii haha


dont try this at home

4 comments:

sYaza said...

pergh..gile la budak zaman skang ni..hoohohohooh

MissTashigiSpooKy said...

PEH, MMG advanced giler dak2 skrg..
uish cam ko r ne epah~~ haha

/Dayah//Nurul/ said...

budak zmn skarang mmg bahya

acepa weet said...

hehe mmg advanced bdk2 skrg neh.macam2 tol.

leha:amboi