anda kelik saye kelik anda~

Monday, November 22, 2010

tata tatata

1. apa benda paling penting dalam hidup korang?
-family saye ofkos.leb leb leb


2. benda terakhir yang korang beli guna duit korang?
milo ais cincau + nasi campur 2.50 tengahri td ehe

3. dimanakah tempat korang akan langsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya nanti?
masjid jela haha

kalu nak besanding ala ala kayangan bleh kan aha.


4. adakah korang sedang bercinta sekarang?
bleh je


5. berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
Jodoh maut tu kat tangan ALLAH.xgitu?ewah haha


6. di manakah korang selalu jumpa kekasih korang?
pegi makan je.

sbb due due gemokk ahaha


7. novel/buku/majalah terakhir dibeli?
buku statistik.sbb esok final statistik ahaha..


8. apakah nama penuh korang?
NUR AZFAR AMIRA BINTI MUZAFAR

9. antara mak dan ayah, mana korang lebih mesra?
mesti la due due..sayang sayang.


10. namakan orang yang betul² korang nak jumpa dalam hidup korang?
xmaw la.sume yg ade sekrang dah okeh


11. adakah korang basuh baju korang sendiri?
dok ehh.rajinye ..aku korek tabung.keluarkan 2 hengget

pastu cmpak dalam mesin wee


12. dimanakah tempat yang betul2 korang nak pergi?

Langkawi!! Sumpah rindu gile kat maresmawi!!!

13. pilih salah satu, peluk atau cium?
nak sume ahahahah

14. beritahu 3 benda tentang orang yang beri tag?
- cik mamai momok dulu dye lagi pendek dari aku!cis apekah.sekarang dah tggi

-dye neh kalu ketawe naik syeikh..menangis nangis
-kawan dari hidung berhingus dulu sampai sekarang sume dah jadik gojes ahaha


15. Lima benda yang paling disayangi dalam hidup anda?
- my family
- mp3 aku!punye la mengidam nak beli neh taw
- binatang2 peliharaanku..dari si kecik hamster sampai si gemok rabbit
- henpon sbb kalau tak mmg pagi pagi tak bangun xde alarm.
- laptop ~ bleh men zombi ngaa


16. lagu yang paling anda suka dan selalu dengar?
negaraku.tapi sekarang hatuh chenta dgn lagu negeri melaka

Melaka negeri bersejarah 
tempah tumpah kasih kita~
lalalalaaa~~


17. bila tarikh lahir dan kat mana korang sambut tahun lepas?
03 12 1990

cepat bagi hadiah~
kat rumah.dengan family terchenta and enchik

18. Lima rakan Blogger yang korang nak tag.
- ain langkawi

-syaza
-enna
-yana
-tiefazatie



4 comments:

Enna Banana said...

nanti enna buat eh yunk! teheee~ :D

Anonymous said...

perlu ke name aku di-langkawi-kan hahahaha

Enna Banana said...

actually enna dah buat dah entry pasal nih

sila usha link nih

http://enna-banana.blogspot.com/2010/10/tagged-from-miera-hasan.html

neway thanks sebab tagged enna :)
muaahhxxx

acepa weet said...

hikshiks...ain perlu la langkawi ngaa

enna: hikshiks..tenkyuk..xpasan lak