anda kelik saye kelik anda~

Tuesday, November 9, 2010

selagi kau ade kudrat

kadang kadang aku ade rase kesian kat orang yg kerje kuat.
ye macam , keje dye susah and pendapatan dye taklah byk mane.
kadang kadang berpeluh peluh aku tengok dye keje
just utk dapat sikit rezeki.

macam semalam,aku rase kesian gile kat pakcik yg jual otak otak kat cahaya--> name kedai makan
ye tak tipu.
pakcik tu berpeluh la nak mengipas otak otak tu.ko hengat senang.susah taw.silap2 xsedap rase dye.
dah la pakcik tu baikk.rase terharu sgt.
eh tahla taktaw kenape kene emo sgt tgk pakcik tu.hehe~

lepastu kesian sbb kadang2 ade antare kite yg lepas makan je otak2  terus blah.
 pastu da balik bilik 'aiseh lupe nak byr otak2 td,takpela esok2 jela'
ha amcm penah kene x?saye penah!!hehe.sori pakcik.

tapi bagusla kan kalu mcm tu.biala kite susah carik duit
dari ade sstgh tu yg suke dtg meje ke meje mintak sikit sumbangan
bukan taknak bagi.
tapi kalu diri tu ade kemampuan ape salahnye usahe la sikit utk carik rezeki yg halal~



tengok pengemis pon mampu beli laptop.harharhahr.---> sini


=p

1 comments:

MangkOk cHenTa ♂ said...

mane ko dpt gamba ni azpa weyh..ishk3!!!