anda kelik saye kelik anda~

Monday, November 8, 2010

orang tak mengandung pon boleh mengidam

langkah pertame : abaikan tajuk yang merapik
langkah kedua : kene senyum dulu baru bace sebab aku nak cite bende hepi =p
langkah ketige : kalu tak hepi pon ko kene wat wat hepi.heip heip.

dah lame mengidam dye
 byk setan bisik bisik manje kat telinge suh aku beli
ahh lantak takde duit pown takpe
janji nafsu menang
har har.ko jgn ikut

Maka lepas habis first paper final tadi
aku dengan jayenye menghadiahkan diri sendiri dgn  sony mp3!
takpe walaopon bli sndrik ttp gembire haha
tengok.kecoh macam da dapat 4 flat je kan
tapi takpe ak yakin ak dapat 4.wakakakaka

mule mule dapat pegang macam nak menangis laju laju ko taw.xtipu
rase macam tengah pegang awal ashaari kat tangan.unbelievable haha

time kasih kepade laki kesygn
walaupun tak menyumbang pape ke arah melunaskan proses pengidaman aku.eh eh apekah?
tapi trimas la eh sbb  godek godek kan mp3 nie utk aku.
haih ak nie kecoh je.tadi elok elok dah beli.dye xleh detect lak kat laptop
maka setelah digodek godek oleh enchik,tadaaa
dah boleh gune wee.

cepat cepat tadi dah janji nak hepi same same.

cepat senyum 
=p =p =p.

maka proses mengidam dah tamat.saye rase lege.rase macam baru bersalin 7 org anak.
ape ko merapik ne 

bai.nak pegi dengar lagu.haha 

0 comments: