anda kelik saye kelik anda~

Saturday, November 27, 2010

ini aku

make dengan ini aku nak tulis pasal diri aku.ewah.ini bukan paksaan.kalu tak berminat time kasih.nnti datang lagi utk next entri.hikshiks.masuk dulu tak beli takpe.sume barang 5 ringgit je.ewah da nampak dah cite cite aku? ha yg penting bukan jadik promoter hinode shop la.

sile perkenalkan diri : azfar , acepa, apom , cikpa , epah , owh makcik sejat juge

skunk neh masih menjadik seorang student yg sopan santun , menawan dan menghormati para lecturer nye di Universiti Teknologi Malaysia, Skudai.okeh byk statement  bohong sunat kat situ.  aku tinggal lagik setaun setengah utk grad okeh.ewah apehal tak saba tggu grad neh.sebab ai boleh kawin lepastuh haha.

cis subjek aku hamek elektikal engin.tapi maap jangan cube cube nak tanye aku pasal elektrik.sbb ak cume study utk final sahaje.test pown saye tak kesah.kalu kat blok blackout pown aku cume duduk diam diam sementare tggu tangan tangan lain baiki.i lebiu muah muah 

aku buat belog neh macam da lame je.tapi sekarang baru rase rajin nak godek godek.eceyh ade usahe disitu.. facebuk pulak aku dah cakap babai.babai.babai.sbb da malas nak men fb.tp tengokla kalu byk syaitonsyaiton menggode akan rajin balek.

dahla aku taktaw ape tujuan entri nie.haha
aku adore medina's mummy

                                        ini kawan kawan gile.tah gambar kurun bile ditepek


                            pernah bercite cite nak jadik equatrian.arh lupekan je.nak eje pon tak reti




3 comments:

ANIS HJ SUKARTI said...

acepa stay kat kolej mana sekarang??

afee ali said...

hehehehe. next sem cik kuntum amek kude :D

acepa weet said...

sis nadz :: ehe skrg kat ktc..hoyeah

cik kuntum :: wah jgn cuak naek kude tuh sudey