anda kelik saye kelik anda~

Wednesday, November 11, 2009

new experience

olla.what a great day.ececeh great la sgt.bosan aku.yeah.today my first day of working.whut da keje ke hehe.saje nak tambah new experience besides dapat duit kan.tuh yang paling masyuk la.~~..so at first aku ingat keje bodoh2 jela dekat kedai tuh.skali hamek ko.siap ade interview la ape la.yang penting siap ade punch card lagik.OMG saye masik kecil utk ini semua ahah~~bajet anda kanak2 ye.abaikan2 .ye saye datang keje and interview hanye memakai sluar jeans ye.ceyt anda salah etika sosial ni.haha.marah cikgu koko aku.

so basically kejeku senang saje.dunno maybe baru first day.dudok2 and jadik cashier.tapi ade 2 lagi worker yang dah senior.ye saye bekerje di kalangan emak2 ye haha..tak bleh blah.lantak la kan yang penting aku kenyang.keje pon ikut ofis hour.8 to 5 pm.so bayangkan camne aku nak bangun esok pagi eh.dahla kat UTM aku ngn rumet (syaza) memang jarang gle2 datang kelas 8 pagi.kah3..so hopefully i can change to be better person.ececeyh..aminnn..

2 comments:

sYaza said...

apa..kau kije ape????best?bape gaji??wuu..nak kije gak..tp x best sorang2....

acepa weet said...

huhu keje kat uitm ngeh3..35 sehari boleyla ckop2 makan keh3...cepatla keje sasa.kate nak keje rituh