anda kelik saye kelik anda~

Thursday, November 26, 2009

SeLamaT HarI Raya AiDilAdha




Assalamualaikum,,baik sikit pagi2 raye ni.kih3..

aku just nak ucapkan selamat hari raya aidiladha utk sume kawan2 tersayang~~
kalau dekat selangor nie,,raya haji tak lah disambut semeriah raye aidilfitri.sekadar,solat raya,,korban lembu atau kambing atau unta,,lepastu ziarah rumah nenek-nenek ku ngn masak2 sikit .setawu aku kalu dekat area pantai timur,semestinye raye haji lagi meriah sambutan dye dari raye aidilfitri.hmm teringin gak nak try beraye haji kat sane.hehe mesti meriahh lauk2 pagi raye.

tengok dalam tv orang peki MEKKAH buat hai,buat umrah.aku tak pernah lagi jejak kaki kat tanah suci tu.teringin rasenye.maybe someday.ooowh azam pagi2 raye nie,,kalu boleyh aku nak hantar mak ayah pegi haji gune duit hasil titik peluh aku sendiri.amiiin.bile la agaknye duit nak ade .hehe ..takpe2..anakmu akan berusahe ngee~~

okayla.short entri sajek.same2 la kite menghayati raye aidiladha nie..
chow2

tulis sambil mkn chipsmore.padahal pagi raye.pegi carik mkanan lain

0 comments: